banner marshal garden
Diverse

Vrei o dimineață perfectă? Iată ce nu trebuie să faci!

1. Nu opri ceasul deșteptător

Specialiștii spun că alarma de amânare nu este o idee bună. Adevărul este că ori de câte ori amâni alarma și adormi din nou, intri într-un ciclu de somn pe care nu vei putea niciodată să îl închei. Iar atunci când te trezești te vei simți foarte obosită.

2. Nu sta ghemuită în pat

Când te trezești, întideți mâinile și picioarele în timp ce ești în pat. Cu cât te întinzi mai mult cu atât mai fericită și încrezătoare te vei simți pe parcursul întregii zile. Persoanele care se trezesc ghemuite, precum o pisică, au tendința să fie mai stresate și somnoroase.

3. Nu-ți verifica niciodată mail-ul la prima oră

Verificând mail-urile imediat ce te-ai trezit îți distrage atenția de la lucrurile importante pe care le ai de făcut. Concentrează-te pe lucrurile concrete în loc să derulezi mesajele din Inbox.

4. Nu lăsa patul nearanjat

Oricât de imposibil ar părea, aranjatul patului este asociat cu creșterea productivității tale pe parcursul întregii zile. În plus, acest obicei este primul pas care ajută la menținerea celorlalte obiceiuri bune.

5. Evită să bei cafea

Dacă te numeri printre cei care beau cafea dimineața pentru a te trezi este momentul să îți reevaluezi acest obicei. Între 8 și 9 dimineața, corpul nostru produce o cantitate suficientă de cortizol, hormon responsabil cu energia organismului nostru. Dacă bei cafea înainte de 9.30, corpul tău va produce mai puțin cortizol și vei avea mai puțină energie.

6. Nu te trezi în întuneric

Ceasul nostru interior este foarte sensibil la lumină și la întuneric. Dacă te trezești într-o cameră întunecată, mintea ta va fi confuză și te vei simți somnoroasă. Dă la o parte draperiile, iar dacă afară este încă întuneric, aprinde lumina!

7. Rutina de dimineață este esențială

Conform specialiștilor, voința ta este limitată iar dacă îți petreci dimineața făcând lucruri mărunte vei avea mai puțină energie pentru lucrurile importante. Concentrează-te să fi gata cât mai repede și crează-ți o rutină care să îți permită să te miști dimineața, ”într-un mod automat”. Astfel vei economisi energie pentru restul zilei.

Sursa: Brightside.me

Femei de 10 pe Facebook