Alin Gălătescu este incă un exemplu al proverbului „unde dai și unde crapă”. A dat la Drept, a intrat, l-a absolvit. Foarte bine, chiar. Dovadă că e băiat deștept. Însă n-a făcut purici prea mulți prin tribunale, poate doar în timpul practicii universitare. Căci Alin, pasionat dintotdeauna de modă, a revenit la dragostea dintâi, așa cum spune un alt proverb, francez de data asta. Și pentru că e un individ constant, temeinic și își face treabă bine, aici a și rămas. Dacă ar fi să respectăm adevărul istoric, am putea spune că Alin Gălățescu a fost primul realizator de emisiuni de modă din România. În paralel cu activitatea de jurnalist, s-a ocupat de strategiile de imagine ale unor branduri românești cunoscute: TINA R și Ingrid Vlasov au devenit ceea ce sunt și datorită lui Alin. Așa cum îl caracteriza mai demult „Blogvedete”, „Pentru el modă nu inseamnă blazare și deja-vu-uri continue, ci curiozitate, deschidere, noutate, detalii, diferențe, căutări, pasiune.” Iar oamenii care fac totul din pasiune, sunt oameni fericiți.
În această pagină de modă a proaspăt inauguratei platforme „femeide10.ro”, Alin Gălățescu își face apariția în calitatea lui de jurnalist de modă autentic, unul dintre adevăratii jurnaliști de fashion din România. Evident, nu vom vorbi cu el despre fluturi, Roșia Montană sau civilizațiile extraterestre, ci despre femei (de 10 sau nu), bărbati și firește, modă.
1. Noi , femeile, ne hrănim cu convingerea că bărbatii sunt atenți la felul în care suntem îmbrăcate. Așa să fie, oare? Voi când priviți către o femeie, care este top 5 al elementelor spre care țintiți?
Nu știu „Noi”, bărbații”, eu însă privesc în primul rând cum arată că ansamblu, că personaj; apoi trec la detalii: ochi, picioare, voce, mâini, apoi cum abordează teme în discuție…
2. Care sunt șansele unei femei fără bani de a fi”la modă”?
Mari. Informația legată de „a fi la modă” e în general fără costuri, la liber, pe net, ori foarte accesibilă, în reviste. Dacă ești informată, știi exact ce să cauți, care sunt schimbările, noutătile, nuanțele sezonului ce începe. Apoi sunt multe magazine accesibile-fie multibrand, fie monobrand, casual-pană la cele tip MiniPrix-unde chiar poți să găsesti produse moderne, atipice, speciale și poți să-ți construiești un stil cu bani puțini.
3. Dacă nu ești neapărat o femeie „în trend”, cum mai poți atrage atenția unui bărbat la o primă vedere?
Prin coerentă personajului tău. Prin cât mai puține excese în auto-expunere și printr-o finețe a mesajului vestimentar, asumată elegant. Asta atrage întotdeauna.
Comentează