Sănătate

Coronavirusul te pândește după colț! E momentul să-ți crești imunitatea! 

 

Așteptăm cu toții, cu inima făcută ghem, să ne atingă și pe noi păcătosul virus care a îngenuncheat o planetă întreagă. Una din principalele condiții pentru a-i rezista, este să avem o imunitate puternică. Da, depinde și de noi acest lucru! 

Iată mai jos 10 modalități la îndemâna oricui, pentru a ne întări imunitatea și  fi pregatiți să înfruntăm “dușmanii nevăzuți” : 

1. Sportul, pe primul plan

  Cum spune și reclama de la televizor, fă 30 de minute de mişcare în fiecare zi ! Îți îmbunătăţește  sistemului cardiovascular, reduce stresul şi crește imunitatea. Găsește fix acele exerciții care-ți fac plăcere, altminteri după câteva zile vei renunța. 

2. Dă iama în citrice! 

Consumă cât mai multe citrice. Ele sunt o sursă importantă de vitamina C. Poţi beneficia de calităţile lor și dacă le mănânci în stare crudă, dar și  sub formă de suc. Poți apela și la suplimentele nutritive.

3. Împrietenește-te cu antioxidanții

Resveratrolul, spre exemplu.  E un antioxidant puternic prezent în miezul și coaja  strugurilor roşii. Resveratrolul  este de 4-5 ori mai puternic decât beta-carotenul, de 50 de ori mai puternic decât Vitamina E şi de 20 de ori mai puternic decât Vitamina C.

El nu numai că întăreşte imunitatea organismului, dar ajută și la tratarea bolilor cardiovasculare, articulare, luptă împotriva afecţiunilor alergice şi inflamatorii, scade colesterolul şi are efect antiaging. Te-am cinvins? 

4. Fă o cură preventivă cu echinaceea

 Printre proprietăţile sale miraculoase se numără întărirea sistemului imunitar, accelerarea vindecării, lupta împotriva infecţiilor virale, ale sinusurilor, ameliorarea gripei şi simptomelor ei. O găsești în farmacii sub formă de pastile, ceai sau tinctură.

5. Scapă de stress! 

El este cel mai mare dușman al imunităţii. Trebuie să dormi 7-8 ore pentru ca organismul să-şi recapete energia şi… să încerci să te relaxezi, pe parcursul zilei, chiar și cu un masaj antistres. 

6. Încearcă mierea de Manuka! 

Ea este recunoscută ca fiind unul dintre cele mai puternice antibiotice naturale și,  pe lângă susţinerea sistemului imunitar, are efect antibacterian, antimicrobian, antiviral, antioxidant, antiseptic şi antiinflamator.

7. Consumă cocktailuri, dar din ceea ce trebuie! 

Pune în blender un pumn sau două de fructe goji, un pahar sau două de apă (în funcţie de consistenţa dorită), câteva frunze de mentă, zeama de la jumătate de lămâie, pentru alcalinizarea sângelui, şi miere, sirop de agave sau de ştevie pentru îndulcire. Dacă simţi nevoia să diversifici, adaugă suc de fructe de pădure, morcovi sau mere.

8. Achiziţionează-ţi un kit pentru imunitate

Alege unul  cu suplimente alimentare de origine organică care să conţină acerola (vişină tropicală – un fruct bogat în vitamina C), echinaceea şi propolis.

9. Fă sauna! 

…umedă, uscată sau aromată. Astfel îți vei creşte imunitatea, prin eliminarea toxinelor din organism. În acelaşi timp te poţi bucura de o piele strălucitoare, celulita este vizibil diminuată, ba chiar ajută la slăbit.

10. Detoxifiază-te, periodic

Prin asta, elimini toxinele din organism. Poţi folos plante cu efect laxativ şi depurativ. Trebuie să înlături produsele de origine animală, dulciurile, cafeaua, făinoasele şi să muți accentul pe legume şi fructe consumate în stare proaspătă sau sub formă de sucuri.

Sursa foto: ru.freepik.com

Femei de 10 pe Facebook