Nutriție

Totul despre cirește: plusuri și minusuri, dar și conținut caloric!

 

Suntem în anotimpul cireșelor, nu-i așa?și am mânca cireșe non-stop! Într-o secundă transformăm un castron de cirese într-un morman de sâmburi. Haideți sa aflăm mai multe despre cireșe!

Cât de sănătoase sunt cireșele?
Despre asta se poate vorbi mult, pentru că fiecare cireașă conține o adevărată colecție de minerale. Mai precis: fosfor, potasiu, magneziu, fier, sodiu. De asemenea cireșele conțin pectine și acizi. Ele conțin de asemenea și vitamine , cum ar fi A, B1, B2, E, PP. Poate o să vă mire, dar ciresele conțin și iod, atât de folositor în afecțiunile tiroidei și în anemie. Cireșele le sunt recomandate și celor ce suferă de hipertensiune, reumatism, probleme digestive.


Însă cel mai neașteptat lucru, este acela că cireșele sunt folosite cu succes în cosmetică. Din miezul lor se fac diferite produse de îngrijire a pielii, cireșele fiind foarte eficiente în curățarea tenului.
.

 

De ce sunt periculoase cireșele?
Există, iată , și contraindicații, în ceea ce privește cireșele. Ele le sunt interzise celor ce au probleme cu tractul intestinal, ciresele accentuănd și mai mult problemele respective.

Sunt, oare, recomandate cireșele in timpul sarcinii?
Da, cu excepția persoanelor care au gastrite sau alte probleme, cu intestinul gros. In rest, cireșele cresc imunitatea și curăță organismul de toxine. Și nu trebuie exagerat, din punct de vedere al cantității!

Câte calorii conțin cireșele proaspete?

Răspunsul e simplu : 50 de KCal la suta de grame.

Sursa: hochu.ua

 

Comentează

Click aici pentru a spune ceva frumos

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.