Femei de 10

“ O “femeie de 10” este o  femeie care luptă pentru echilibrul familiei, stăpână pe meseria ei, îngrijită, cu empatie pentru semeni.” – interviu cu MARIANA TUDORACHE, directorul general al GENMAR COSMETICS

 

      A fi manager de companie în zilele noastre nu este deloc o provocare ușoară. Iar a fi  “manager-femeie” și înca unul performant, apreciat și iubit de echipa ta,  este, negreșit, o adevărată provocare. Doamna MARIANA TUDORACHE, directorul general al GENMAR COSMETICS se înscrie, fără rezerve, pe lista prețioasă a FEMEILOR DE 10 din România. Știind  cât de solicitantă este poziția sa, îi suntem cu atât mai recunoscători pentru timpul acordat acestui interviu, în care veți cunoaște nu numai OMUL, ci și lucrurile minunate pe care le face compania în fruntea căreia se află. Mai cu seamă pentru că produsele acesteia li se adresează cu precădere cititoarelor noastre.

Marina Almășan : – Cum este sa fii producător român, într-o aglomerație de companii străine care au invadat piața românească. Simțiți o oarecare frustrare? 


Mariana Tudorache : – Societatea Genmar Cosmetics si-a inceput activitatea acum aproape 30 de ani, iar la acea vreme  era mai  mult loc in farmacii si magazinele generaliste pentru produsele romanesti si in special pentru produse de calitate cu efecte benefice in zone sensibile, neacoperite de grosul produselor de masa
Gamele de produse  Herbagen, Keritogen, au ajuns cu usurinta la destinatari, au obtinut recunoasterea si aprecierea acestora, devenind produse de utilizare permanenta si in prezent sunt solicitate pe toate canalele, in cunostinta de cauza.
In ziua de azi, tendinta generala in piata este marcata de randamentul economic si mai putin de acoperirea reala si cat mai completa a nevoilor consumatorilor si astfel in multe sfere comerciale, accentul este majoritar pe articolele de masa provenind de la branduri consacrate cu puternica promovare media.

Marina Almășan : – Cele trei decenii de viață de fare aminteați sunt sinonime deja cu o afacere de succes. Iar brandul este unul deja binecunoscut. Ați pomenit doar două din gamele de produse atât de cunoscute nouă.  Cum ați ajuns aici? A fost ușoară ascensiunea? Care a fost cea mai dificila redută?

Mariana Tudorache : – Inca de la inceput, directia noastra de actiune a fost de acoperire a nevoilor de dincolo de zona de masa a produselor de curatenie si ingrijire generala, catre produse de nisa, cu actiune dedicata, bazata pe ingrediente active de origine naturala, testate clinic.

Identificarea principiilor active de valoare, coroborarea acestora cu diversitatea nevoilor in domeniul de ingrijire dermato-cosmetic, integrarea acestora in sisteme de aplicare si sustinere eficiente, reprezinta preocuparea noastra primordiala. 

Dificultatea inceputului si a parcursului in general, a fost si este aceea de informare spre constientizare, de cat mai multe  persoane, a problemelor existente in domeniul dermato-cosmetic si a solutiilor originale propuse pentru remedierea diferitelor imperfectiuni ale pielii .

Crucial in evolutia activitatii noastre, a fost momentul trecerii de la nivelul de baza – Laborator de productie si cercetare produse cosmetice –  la nivelul mediu – Producator produse cosmetice cu partea de cercetare inclusa.

Acest moment a fost posibil prin acceptarea si cofinantarea proiectului nostru de investitie si dezvoltare, de catre Fondul Uniunii Europene de Sustinere a Dezvoltarii Industriale, pentru achizitia de echipamente moderne si dezvoltarea spatiului de productie prin construirea de noi capacitati.

Am reusit astfel extinderea suprafetei de productie prin construirea unei noi capacitati, tripla ca suprafata si achizitionarea de utilaje de productie de mare productivitate.

Am inceput cu pasi mici, dar totdeauna am incercat sa venim cu ceva nou in abordarea noastra, fiind in permanenta conectati la ultimele cercetari din  industria cosmetica.

Marina Almășan : – ..O strategie cât se poate de corectă! Ce vă diferențiază de celelalte branduri existente pe piață? Care vă sunt atu-urile? 

Mariana Tudorache : – Produsele HERBAGEN  contin active de ultima generatie, de origine naturala,  sau sustenabile, testate clinic. Puterea de actiune benefica dermato-cosmetica este criteriul fundamental de selectie a unui ingredient, iar Laboratorul nostru de analize fizico chimice si microbiologice  acreditat Renar, garanteaza calitatea produselor.   Nu avem produse cu parabeni .

Marina Almășan – Pe cei atenți la sănătatea lor acest argument nu poate decât să-i întoarcă cu fața către dumneavoastră! Am o curiozitate : întotdeauna m-am întrebat de unde vine denumirea de “HERBAGEN”? …pare ușor de intuit, dar am să vă las pe dvs să ne spuneți secretul denumirii. 

Mariana Tudorache : – Herbagen = Forta naturala a plantelor , generatoare de sanatate si frumusete…

Marina Almășan : – Ați rostit două obiective primordiale alr femeii înțelepte : sănătatea și frumusețea! Care vă sunt materiile prime de bază? Dvs personal – ca femeie utilizatoare de produse cosmetice – în care din aceste elemente aveți cea  mai mare încredere? Încercați să faceți o scurtă pledoarie pentru el.

Mariana Tudorache : – Produsele de mare forta de care sunt dependenta :  gama cu extract din MELC, Crema antirid si depigmentre, Serul cu  venin de vipera , gama FILLER, iar pentru corp Elixirul din struguri cu efect slabire, si Crema Kannabia hapy pentru relaxare.

Extractul din melc, microsferele de acid hialuronic si colagen marin, derivatii de rezveratrol, veninul de vipera, celulele stem din canepa sau portocal,peptidele , reprezinta  ingrediente redutabile in  diminuarea ridurilor de expresie, petelor, iritatiilor, celulitei, vergeturilor.

 

Marina Almășan : – “200 de produse” mi se pare fabulos! Ne puteți vorbi despre primul? …Dar despre ultimul?

Mariana Tudorache : – Am debutat cu  produsul Keritogen, crema pentru calcaie ingrosate, care era foarte asteptat  si a fost foarte bine primit de  consumatori.

Ultimul produs pe care il ador este:  HERBAGEN Balsam reparator cu extract de Cica si Melc, cu valente multiple, minimizarea porilor, diminuarea cuperozei, iritatiilor, petelor .

Marina Almășan – Gata! Cred că , după lectirarea acestui interviu, cititoarele noastre vor da fuga să încerce produsul numit de dumneavoastră! Apropo, ce produse Herbagen nu trebuie să lipsească sub nicio formă de pe policioara de la baie a unei femei moderne? ( desigur că le-am vrea pe toate cele 200 doar că…policioarele  au o suprafață limitată!😁) 

Mariana Tudorache : Le voi enumera în continuare : – produse pentru corp :  sapun exfoliant, gel de dus hidratant, lapte  sau  crema de corp,  

– pentru relaxare : sare de baie efervescenta , ulei de masaj  tonic,  

– pentru ingrijirea parului : sampon regenerant,  masca de par reparatoare,  ser pentru radacina,  spray cu biokeratina pentru  vitalitatea si elasticitatea firelor .

-pentru ingrijirea tenului : Crema  cu extract din melc de zi cu spf15, Crema contra petelor, Crema filler cu acid hialuronic,  Scrub facial,  Ser cu acid hialuronic..

Marina Almășn : – Am notat, vă mulțumim! Vorbiți-mi acum  puțin despre managerul Mariana Tudorache : care vă este parcursul profesional, care credeți că vă sunt calitățile de lider? Aveți și…defecte?😉

 

Mariana Tudorache : – Am in spate  peste 40 de ani de cercetare,  care se refera la studiul noutatilor din industria cosmetica pe plan mondial, si  la formularile  posibile in care  sa fie inglobate cele mai performante  active.
Calitatile de lider, daca le ai , e bine sa fi constient de  asta si sa-ti formezi un colectiv care sa se simta aproape de tine. Defecte am  … .

Marina Almășan – Fiind în umbra unor astfel de calități, cine le mai observă?😇 De fapt… cum a început totul? Aplecarea dvs către acest domeniu mă interesează! 

Mariana Tudorache : –  O chimista, cercetator in domeniul cosmeticelor, cu dorinta de a se implica activ in remedierea  unor imperfectiuni ale pielii.

Marina Almășan : – Sunt sigură că un bărbat nu ar fi pus atâta suflet! 😁 Femeia “Mariana Tudorache” ce are în plus față de liderul de mai sus? Vorbiți-mi un pic despre viața dvs dincolo de biroul de Director  general ( despre familie, pasiuni, timp liber)

Mariana Tudorache : – Sunt o persoana creativa, dar si pragmatica. In timpul liber pictez, citesc, ador natura…

Ma pasioneaza  conceperea integrala a produselor cosmetice, de la compozitia chimica novatoare la prezentarea grafica si disignul ambalajului. 

Exista un loc unde se pot testa si evalua toate produsele din portofoliul nostru:  Magazinul  HERBAGEN din Calea Victoriei  Nr.26   Bucuresti .  

Marina Almășan : – Binevenită această precizare! Spuneți-mi, doamnă director, ce înseamnă, în opinia dvs, o “femeie de 10”? 

 

Mariana Tudorache : – O femeie care luptă pentru echilibrul familiei, stăpână pe meseria ei, îngrijită, cu empatie pentru semeni.

Marina Almășan : – Frumoasă definiție! Aveti și vreo maximă din domeniul frumuseții, care vă place mult? 

 

Mariana Tudorache : – TRAIM DOAR PENTRU A  DESCOPERI FRUMOSUL. RESTUL ESTE ASTEPTARE  –  Khalil Gibran

Marina Almășan : – …Iar dumneavoastră chiar ați fost toată viața pe urmele Frumosului! Va mulțumesc mult pentru interviu și va rog să adresați, în final, o urare pentru cititoarele noastre! …și vă rog să le indicați cum pot intra in contact cu produsele dvs minunate?  

 

Mariana Tudorache : – Din toata inima  le recomand produsele HERBAGEN, care pot fi achizitionate  accesand Magazinul online www.herbagen.ro, sau direct din magazinul de prezentare HERBAGEN din calea Victoriei Nr 26 Bucuresti.

O parte din acestea se regasesc pe rafturile magazinelor MEGA IMAGE, KAUFLAND, CORA, FARMACII si PLAFARE