Diverse

Nu există Wi-Fi în pădure, dar vă promit că veți găsi o conexiune mai bună cu lumea.

Una dintre principalele cauze ale nefericirii este gânditul prea mult. Dacă stăm prea mult pe gânduri și analizăm putem crea probleme care nu există de fapt și care s-ar putea să nu existe niciodată. Deși considerăm că atunci când ne gândim mai mult asupra unuei situații rezolvăm ceva sau ne protejăm într-un anumit fel, nu facem de fapt decât să ne privăm de acest dar. Iată câteva soluții:

1. Concentrează-te asupra lucrurilor pozitive din prezent. 
Suntem o societate în care predomină gândurile negative. Dacă te concentrezi asupra lucrurilor care te fac fericită, pentru care ești recunoscătoare, poți începe să îți antrenezi mintea să gândească mai pozitiv. Nu uita că o casă se construiește cărămidă cu cărămidă. Din momentul în care nu vei mai percepe lucrurile negativ, încet, încet, te vei simți mai liniștită.  Amintește-ți că energia se îndreaptă acolo unde este orientată atenția.

2. Repetă-ți cuvinte liniștitoare pe parcursul zilei. 
femeieAcordă atenție minții tale. Ce fel de gânduri observi? Vei constata, cel mai adesea, că majoritatea gândurilor sunt despre ce ai de făcut astăzi, sau vorbele pe care ți le-a adresat cineva și care te-au enervat sau chiar gânduri depreciative despre propria persoană. Nu trebuie să te simți vinovată. Cu atâta negativism în jurul nostru nu este deloc ușor să îți păstrezi optimismul. Poți însă să îți adresezi cuvinte încurajatoare. Ori de câte ori simți o stare de anxietate, încearcă să îți spui cuvinte precum: lumină, dragoste, calm, relaxare, briză, plajă. Cuvintele au o puternică încărcătură și putere. Folosește-le în avantajul tău, ori de câte ori te simți stresată.

3. Meditează în mod regulat. 
V-am recomandat pe site-ul nostru, în repetate rânduri, meditația. Când meditați, orpiți fluxul gândurilor să vă bombardeze conștiința în fiecare secundă. Cei care practică meditația spun că simt imediat cum gândurile se liniștesc prin controlul respirației și ochii închiși. Meditația permite conștientizarea și ne ajută să facem față, cu mai mare ușurință, provocărilor zilnice.

Dacă doriți să aduceți mai multă pace în mintea și sufletul vostru, meditați sau stați liniștite, fără să vă gândiți la nimic, 10 minute pe zi.

femeie4. Trăiește aici și acum.
Uită de sarcinile pe care trebuie să le rezolvi mâine după serviciu, de facturile pe care trebuie să le plătești săptămâna viitoare sau despre viitorul nesigur. Când te lași afectată de astfel de gânduri, pot apare anxietatea, depresia, stesul cronic sau alte probleme serioase. Anxietatea este cel mai adesea provocată de faptul că trăim în alt timp decât cel prezent.

5. Petrece timp în natură.
Natura este mediul perfect în care poți liniști o minte ocupată. Poți face lucrul acesta în weekend sau în pauza de prânz. Dacă consideri necesar, mergi în vacanță, într-un loc liniștit.

Tot ceea ce te apropie de natură are un benefeciu extraordinar asupra minții. Vei realiza că noi suntem principalii vinovați pentru stresul din mintea și corpul nostru.

Sursa: powerofpositivity.com

Comentează

Click aici pentru a spune ceva frumos

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.