Nutriție

Grăsimea de pe abdomen?!? Moarte ei!!!

Ne privim în oglindă și nu ne displace ceea ce vedem : un chip drăgălaș, cu o privire veselă, un trup bine proportionat…coborâm privirea și VAI! Dăm de colăceii de pe abdomen! Ce tragedie! Tot restul se duce de râpă, din cauza aspectului inestetic pe care-l au aceștia! Nu mai vorbim că nici hainele nu mai stau bine pe noi! Adio, rochițe mulate, adio tricouri scurte! Intră în acțiune hainele lălâi, care, în loc să ne mascheze “defectul”, ne adaugă kilograme în plus. 

Stop, la mentărilor! problema se poate remedia mult mai simplu decât ne imaginăm! Puțină voință și ceva  midificări în obiceiurile zilnice. O alimentație corecta vă poate detoxifica ficatul si accelera metabolismul. Iar în jurul nostru descoperim o gramadă de alimente și condimente care stimuleaza scaderea in centimetri in jurul taliei.

Mai jos aveti o listă de remedii naturale care vă vor ajuta în acest proces:

1. Beți apa cu lamaie.

Un ficat încărcat nu poate metaboliza eficient grasimea, care se va depunde astfel in jurul taliei. Apa cu lamaie conduce la  o crestere a enzimelor responsabile cu detoxifierea ficatului, acesta reluandu-si functiile in mod eficient. Apa trebuie să fie călduță, iar lămâia…întreagă! Și, firește, stomacul gol! 

2. Nu strâmbați din nas la  uleiul  de peste

     El este bogat in acizi grasi omega 3, care  ajută la sfărâmarea depozitelor de grasimi din jurul taliei. Luați 6 g zilnic ( o lingură). Dacă “nu vă miroase” prea bine, iată o alternativă :  pește gras, bogat în omega 3 ( somon sau macrou) 

3. Dați năvală la  semințele de chia! 

Daca sunteti vegan sau vegetarian, în absența peștelui, semintele de chia sunt o importanta sursa de omega 3. Dar și de antioxidanti, calciu, fier si fibre ; ele vă vor ajuta să simtiti senzatia de satietate pentru mai mult timp. Se recomanda 4-8 linguri de seminte de chia pe zi, care se adaugă la smoothie-uri, salate, în iaurt,  in cereale sau le puteti folosi ca agent de ingrosare a sosurilor sau supelor.

4. Ceaiul de ghimbir e foarte eficient! 

Este și un digestiv natural, dar are si efect termogen ( duce la cresterea temperaturii corpului, fapt ce ne ajută la arderea grăsimii abdominale) . Studiile au aratat ca tot ghimbirul este raspunzator de reducerea cortizolului, numit si  hormonul “stresului” ce poate genera o serie de probleme de sanatate, printre care si cresterea in greutate.

Beți cel putin doua căni pe parcursul zilei.

5. Beți ceai de păpădie! 

Dacă suferiți de retenție de apă, atunci păpădia e salvarea voastră! Ea are efect diuretic ce imbunatateste diureza și  imbunatateste capacitatea de functionare a ficatului. Ceaiul de papadie elimina apa si toxinele din organism , in special din zona abdominala. 

6. Consumați cu încredere  scorțișoară! 

Ca și ghimbirul, ea are efect termogen, adică produce caldură prin stimularea metabolismului. O puteți include in  ceaiuri, cafea, sa o presărați peste painea prajită  sau cereale,  dar și în  deserturi dietetice.

7. Ceaiul  verde e miraculos! 

El accelereaza metabolismul si astfel, cantitatea de grasimi arse crește ( termogeneza!) .  El ajută și la controlarea apetitului. Nutrientii ce se afla in ceai, trimit semnale catre creier si stomac, diminuând pofta de mâncare micșorând cantitatea de mâncare cerută de organism.

8. Ați auzit de uleiul din nucă de cocos?

este cât se poate de eficient. El  se digeră foarte usor, deoarece nu contine o cantitate foarte mare de acizi grasi. În plus, contine grasimi care nu se adună în depozite , ci se transformă în energie. Uleiul din nuca de cocos va asigura o senzatie prelungita de satietate, ceea ce inseamna ca veti simti mai rar nevoia de a deschide frigiderul! Un sfat util :  Trebuie sa inlocuiti uleiul obisnuit cu cel de cocos.

Nu dați iama in  uleiul de nucă de cocos, doar pentru că este mai sănătos. 2 linguri pe zi sunt suficiente.

În concluzie, nu vă putem ura decât să …slăbiți sănătoase! 

Uscatoare rufe