Modă

Ce culori vom purta în anotimpul rece?

Essen, NRW, Deutschland, w33, Business, Loft, Büro, Start-Up, weiblich

Ca mâine trece vara și vom incepe un nou sezon rece. Pentru că omul prevăzător își face iarna car și vara sanie, poate n-ar fi rău să tragem deja cu urechile la previziunile specialistilor, legate de culorile ce vor fi în vogă in următorul sezon rece.

Culoarea nu poate fi omisă din cursa actuală pentru cucerirea spațiului. Astro Dust (n.trad. praf astral), un ton moderat de roșu, care „evocă peisajul prăfuit și pustiu al lui Marte”, se leagă de obsesia internațională pentru explorarea interplanetară. „Pe măsură ce călătoriile spațiale plătite evoluează și turismul spațial devine o realitate, culorile universului ne vor entuziasma și ne vor inspira”, a declarat WGSN.

Deși Astro Dust semnalează o trecere la culorile „excentrice”, avangardiste, nuanța este de așteptat să ne actualizeze și îmbrăcămintea de exterior, tricotajele și machiajul. Finisajele lucioase, efectele de lemn colorat, aplicațiile cu aspect oxidat și cele din piele vor spori bogăția și tactilitatea culorii. De asemenea, aceasta servește și ca o promițătoare culoare comercială, orientativă pentru categoria interioarelor, adecvată pieselor de mobilier de dimensiuni mari, covoarelor și lenjeriei de pat, a menționat WGSN.

Era spațială modernă aduce, de asemenea, o nouă nuanță de albastru hiper-luminoasă. Influențată de noile tehnologii, Galactic Cobalt (n.trad. cobalt galactic) poartă în ea un sentiment de „evadare și realitate extinsă”, putând însă să fie folosită în mai multe moduri.

Culoarea versatilă și tehnică este o alegere naturală pentru îmbrăcămintea de exterior funcțională, tehnologia de consum și experiențele virtuale, a declarat WGSN. Totuși, bogăția nuanței Galactic Cobalt se pretează ca ton cheie foarte valoros pentru îmbrăcămintea de ocazie, accesorii și produse cosmetice. „Poate deveni multidimensională prin finisaje transformatoare, luciu satinat, metalizare și oxidare”, a adăugat WGSN.

În contrast, Sage Leaf (n.trad. frunză de salvie) îți oferă o pauză de la lumea tehnologiei. Pandemia a readus hobby-urile precum grădinăritul, gătitul și bricolajul sau reparatul, înapoi în spiritul vremii, iar WGSN se așteaptă ca aceste activități uitate până acum să încurajeze un stil de viață mai lent.

„Pe măsură ce stilurile noastre de viață continuă să se adapteze, consumatorii vor fi sensibili la suprastimulare și vor căuta ambiente și culori care reduc nivelul de anxietate și stres. Sage Leaf este un verde liniștit și așezat, care insuflă un sentiment de contemplare, odihnă și reflecție”, arată WGSN.

Așteptați-vă să vedeți cum proprietățile terapeutice ale frunzei de salvie prind viață în blănuri artificiale, tricoturi moi, jerseuri pufoase din fibre textile periate, catifea și lenjerie prespălată care emană confort. Culoarea va fi, de asemenea, importantă pentru „designul atent, simplificator” în casă, la zugrăveli și mobilier.

Apricot Crush (n.trad. nectar de caise) demonstrează că o culoare poate fi veselă, dar și hrănitoare. Descrisă de WGSN drept o „nuanță de echilibrare a vitaminelor”, nuanța moderată de portocaliu este „injecția de energie pentru [acest] sezon”.

Culoarea reprezintă un pas înainte dinspre tonurile pale și delicate către tonuri mai aprinse și mai revigorante, despre care WGSN spune că vor aduce o luminozitate caldă interioarelor și modei. „Natura decolorată de soare” a lui Apricot Crush o face pe acesta să se alăture natural culorilor neutre ale produselor pentru baie și dormitor, în același timp incluzând-o în îmbrăcămintea de relaxare, în cea sportivă și cea de exterior. „Partea sa jucăușă și restauratoare va permite alăturarea cu produsele de înfrumusețare, parfumuri, produse de îngrijire a pielii și a părului”, a adăugat WGSN.

Digital Lavender (n.trad. lavandă digitală), nuanța „liniștitoare” de violet pe care WGSN a numit-o în mai Culoarea anului 2023, echilibrează întreaga paletă de culori. Această proprietate specială de echilibrare este esențială, deoarece culoarea devine un element de bază pentru produsele care promovează sănătatea mentală și designul specific.

Mărcile ar trebui să îmbrățișeze atributele de sănătate și bunăstare ale nuanței Digital Lavender și să o folosească pentru fitness inteligent, accesorii și îmbrăcăminte care au componente electronice înglobate în ele și diversele categorii de produse pentru antrenamente”, spun cei de la WGSN. „Vedem acest violet odihnitor ca fiind important și pentru produsele de somn din industria frumuseții, a interioarelor și a modei.”. După cum sugerează și numele, culoarea apare în forme digitale, cum ar fi realitatea virtuală (VR) și experiențele de wellness și auto-îngrijire care folosesc jocurile pe computer pentru a stimula utilizarea. Beneficiile culorii sunt potențate prin finisaje speciale – luciu și irizare.

* WGSN este o companie newyorkeză de prognoză a tendințelor, aparținând organizației Ascential. WGSN a fost fondată în 1998 în Vestul Londrei de frații Julian și Marc Worth. Emap, companie de jurnalism business-to-business (PR) și companie de expoziții, a cumpărat WGSN în octombrie 2005 pentru suma de 140 de milioane de lire sterline.

Sursă info și foto: sourcingiournal.com

Foto de profil : westend61.de

Comentează

Click aici pentru a spune ceva frumos

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Publicitate