Binecunoscutul brand sportiv ADIDAS și-a lansat noua colecție toamnă-iarnă “Superstar”, concentrată pe ideea de “autenticitate”. De fapt, sneakerii “Superstar” au fost creați tocmai în ideea de a schimba sensul noțiunii de “frumos”. Nu întâmplător, reclama gândită de ADIDAS a generat o adevărată furtună în mediul online.
Motivul principal al acestei reacții vehemente îl reprezintă Arvida Bystrom, modelul suedez și fotograf în același timp, o tânără aflată într-un adevărat război cu stereotipurile , fiind o activistă ferventă a mișcării “anti-epilare”.
Ea a filmat inclusiv pentru reclama ADIDAS, purtând o rochiță albă, o bluziță roz și o pereche de sneakers ADIDAS în culori pastel.
Și chiar dacă imaginea manechinului era una ingenuă, Arvida a apărut in această reclamă…. complet neepilată!
Nici nu-i de mirare că reclama cu pricina a creat un lung șir de controverse!
Comentează