Sănătate

3 metode populare pentru a avea un vagin îngust și elastic

Majoritatea viitoarelor mămici sunt îngrozite ca, în urma nașterii, vaginul lor să nu devină prea larg, ne aireușind astfel să-și satisfacă partenerii. Însă se pare că această temere nu o au numai viitoarele mămici, dar și majoritatea femeilor. În unele cazuri,se ajunge chiar și la a-ți refuza partenerul, de teama de a nu-l dezamăgi.
Iată o veste bună, pe care ne-o dă site-ul m.lifter.com.ua : se pare că există câteva metode simple, verificate și eficiente, în plus deloc nocive, pentru a avea un vagin elastic, puternic și, mai ales, strâmt, fără să cheltuiți prea mulți bani pentru asta.

Agrișele ( fructe înrudite cu coacăzele) curăță și asigură starea de sănătate a vaginului. În plus, ele controlează fluiditatea secrețiilor și elimină mirosurile neplăcute. Agrișul este o minune pentru vaginul dumneavoastră!
– luați 10-12 boabe de agriș, zdrobiți-le și puneți-le într-un vas cu apă
– fierbeți-le, iar fiertura obținută răciți-o în congelator
– când amestecul va fi rece, aplicați-l pe vagin, imediat după ce faceți baie.
Agrișele vor reda elasticitatea și fermitatea mușchilor vaginului. De regulă, rezultatul apare după câteva săptămâni de “tratament”.

2. Aloe Vera reprezintă un mijloc excelent, verificat clinic pentru strângerea țesuturilor lărgite ale vaginului. In plus, Aloe Vera este capabilă să vă scape de mâncărimile vaginale și de uscăciunea vaginului.
– luați două linguri de gel de Aloe Vera și ungeți cu el partea interioară și exterioară a labiilor.
Faceți acest lucru o dată pe zi, până când veți observa o ușurare simțitoare.

3. Gimnastica specială. Cel mai bine este să faceți aceste exerciții culcate pe spate, pentru a vă relaxa total.
– Încordați și relaxați repede mușchii vaginului, cu pauze de 15 secunde între reprize. Reletați de trei ori, după care vă odihniți, timp de un minut.
– In continuare, strângeți mușchii vaginului și țineți-i strânși câteva minute. Relaxați-va câteva secunde și repetați.
Intre repetiții faceți pauze de 15 secunde. Faceți aceste exerciții circa 10 minute pe zi.
Dați “share” și…la treabă!

image

imagine reprezentativă: holisticsquid.com

 

Etichete
Uscatoare rufe