Frumusețe

Veste buna! Primăvara putem slăbi mai ușor! 

 

Din punct de vedere al dorintei de a slăbi și al mobilizarii personale în această direcție, primăvara e în top. E și firesc : vine vara si cu toate ne dorim să arătăm bine, chiar dacă purtatul măștii ne-a mai tăiat din dorința de a ne îmbrăca sexy sau de a visa la plajele exotice ale lumii. 

Aşa că, haideți să profităm de cele două luni rămase din primăvară și să tăbărâm pe acțiunea numită “slăbit”! 

Toate femeile își doresc să slăbească ușor și puține sunt dispuse să facă sacrificii majore in acest sens. Slăbitul uşor şi rapid are 2 componente principale: cum de “reconstruim”  şi cât de eficient eliminăm  surplusul de grăsime şi toxinele stocate la nivel limfatic.

Pe românește : cu ce ne hrănim şi câtă mişcare facem.

La capitolul hrană pentru slăbit rapid,  primăvara e ideală, pentru că avem acces la alimentele naturale cele mai puternic alcalinizante dintre toate sezoanele: leurda, păpădia, spanacul, loboda, salata proaspătă de primăvară, ştevia, ridichiile, ceapa verde,etc.Adevăratul slăbit sănătos, nu cel lacom promovat prin soluţii fulger, este cel generat prin alcalinizarea şi detoxifierea organismului.

Obişnuiți-vă să aveți zilnic pe masă  porţia de verzituri crude, la prânz sau seara.

Seara este de preferat să mâncați doar de post, şi cât mai puţin tratat termic cu putinţă. O salată imensă, doar cu puţină sare şi lămâie, fără ulei, dar cu multă salată verde, leurdă, lobodă, usturoi sau ceapă verde, vă va curăța ideal corpul peste noapte. Plus că au atât de puţine calorii încât …aproape e ca și cum am manca aer!Un stomac plin seara cu salată fragedă,  fără ulei, este un stomac fericit, într-un corp care slăbeşte uşor.

Incercați o săptamână această rețetă și… așteptăm să ne spuneți diferența!  

Alternați crudităţile la care aveți acces acum primăvara, investiți-le în salate în fel şi chip, renunțați seara la  ulei şi folosiți doar lămâie. Să vedeți ce talie de viespe veți dobândi! Pentru că nu doar caloriile contează în acest proces, cât contează efectul pe care îl au aceste alimente în corpul nostru: Ne curăţă de toxine? Au timpi de digestie mici? Vin cu aport bun de fibre pentru echilibrarea progresivă a florei  intestinale? Vin cu aport mare de vitamine? In ceea ce privește gustul, veți fi surprinse ce plăcute sunt toate aceste verdeţuri! 

Bucurați-vă și profitați cât puteți de toate crudităţile gustoase la care aveți acces acum, de la căpşuni, la cireşele ce vor apărea în curand, și la merele verzi de primăvară. Colorați-vă o cât mai mare parte din alimentaţia zilnică cu toate acestea , iar mâncărurile grele vor pierde teren de la sine. Încercați să depășiți 50% alimente crude într-o zi! Efectele vor fi aproape imediate! 

Bun. Să ne întoarcem la slăbitul rapid de primăvara!  Am vorbit de alimentaţie , mai rămâne partea a doua a slăbitului sănătos. Cea în care detoxificăm şi curățăm sistemul limfatic, cea în care punem pe roate metabolismul şi arderile eficiente, iar pe acestea nu le putem face fără mişcare.

Da, ne referim la sport. Știm că ne încurcă pe toate comoditatea, invocarea lipsei de timp şi a oboselii, iar lista este plină cu justificări “obiective”.Spuneți-mi, sincer, de câte ori ați fi avut timp să faceți sport jumătate de oră şi ati renunţat pentru că – chipurile – nu ați avut timp suficient la dispoziţie, să faceți sport “cum trebuie”?

De câte ori ați ales să  urcați de 2 ori scările până la etajul 10, seara, un sfert de oră, însă nici prin cap nu v-a trecut acest lucru?

De câte ori ați fi putut să coborâți cu o staţie mai devreme şi să o luați frumos la picior până acasă, însă ați refuzat politicos acest gând?

E mult  mai simplu să invocăm alte motive!  Am treabă, nu am timp, mă aşteaptă copiii, sunt obositq, lasă, mâine, luni, de la 1 mai, etc.

Cea mai mică formă de mişcare este mai eficientă decât cea mai obiectivă scuză de a sări peste sport.

Mergeți pe jos, puneţi-vă  un video de 15 minute de mişcare de pe youtube în fiecare seară, făceți-vă abonamentul acela la sală ( după ce se redeschis, firește!) , urcați scările şi la serviciu şi acasă, faceți  5 serii de 30 de genoflexiuni pe zi si 5 serii de 15 abdomene, nu vă trebuie o formulă magică pentru sport! 

Contează să vă  răspundeți zilnic la întrebarea: ce mişcare fac astăzi? Oricât de puţină, dar să fie!

A slăbi nu este ontrză de doctorat! In plus,  a fi în acţiune, a face acele lucruri la care acum doar visezi de pe margine, ne  aduc tuturor o stare de bine şi puterea de a persevera în continuare.

Așa că, hai, să profitam că aprilie abia a început și putem să ne începe liniștite și hotărâte acțiunea de a slăbi! 

Sursa foto: freepik.es