Diverse

Pozițiile de somn care vă vor ajuta să scăpați de 7 boli

Somnul sănătos și poziția în timpul lui pot influența nu numai starea noastră de spirit de a doua zi, dar și starea noastră de sănătate. Avem chiar șansa să ne videcăm de anumite boli. Și asta dacă vom dormi într-o poziție sănătoasă.
Așadar, în ce fel poziția noastră în timpul somnului ne influențează starea de sănătate?

În cazul durerilor de spate, trebuie să dormiți cu burta în sus, punând o pernă sub genunchi sau un prosop rulat sub șale. Această poziție vă va ușura durerile de spate.

În caz de guturai, trebuie să dormiți pe o perna înaltă, ca să nu vi se înfunde nasul. Vă veți simți mult mai bine.

În timpul migrenelor, dormiți pe spate, înconjurându-va capul cu perne, pentru a-i limita mișcarea. Această poziție vă va scăpa de durerea de cap.

În timpul durerilor menstruale, dormiți pe spare, cu o pernă sub genunchi.

Dacă vă crește tensiunea arterială, dormiți cu fața în jos. Oamenii de știință au măsurat tensiunea persoanelor ce dormeau și cu fața în jos, și cu fața în sus. Rezultatele mai bune le-au corespuns celor ce dormeau cu fața-n jos.

În cazul unor probleme ale sistemului digestiv, trebuie să dormiți pe partea stângă. Această poziție îmbunătățește digestia. Ea vă ferește și de arsuri.

În cazul durerilor cervicale, în loc de pernă așezați sub gât un prosop rulat. El vă va ajuta să vă relaxați zona cervicală.

Sursa : kolobok.ua

Uscatoare rufe