Modă

Despre influenceri și bluza mea cu simbolul șarpelui…

         

     Astăzi o să vă vorbesc puțin despre “influenceri”. Termenul este, e-adevărat,  unul familiar mai mult specialiștilor în marketing si mai puțin cunoscut publicului larg. El a devenit popular odată cu dezvoltarea unor strategii de brand , care au condus la concluzia că utilizatorii sunt mai dispuși să achiziționeze un produs dacă acesta le este recomandat de cineva anume – de o persoană cunoscuta, în care au încredere. Influencerul trebuie așadar să fie  o persoană foarte activă în mediul online și care are puterea de a influența anumite decizii ale urmăritorilor săi, mai cu seamă într-un domeniu cu care influencerul are o cât de cât legătură. O persoană obeza nu poate deveni influencer în ceea ce privește produsele pentru slăbit, un sedentar nu are cum să fie un influencer în turism, iar un afon 100%  în ale IT-ului nu ne poate convinge să ne achiziționăm cutare sau cutare device-uri. De asemenea, nu poti fi niciodată in influencer complet, caci se presupune că nu poți informa publicul cu privire la toate subiectele posibile și imposibile. 

    Personal, am fost solicitată să promovez diferite produse sau servicii. Unele care au legătură cu persoana mea, celelalte …mă intreb și eu de unde le-a venit ideea respectivelor companii! Probabil că și-au dorit să-și lărgească targetul!😁 

Dar n-am zis niciodată NU, atunci când a fost vorba de promovat călătorii ( caci sunt o calătoare înrăită!), produse de curatenie ( sunt o gospodină împătimită!) , plus câteva produse alimentare pe care le consum regulat. Nu interferez aproape deloc cu noile trenduri în modă și cu produsele cosmetice de ultimă generație, pentru că nu mă reprezintă neapărat.  Sunt alte “influencerițe” mai tinere și mai frumoase, care pot influența masele, în această privință. 

Am fost încântată însă, când mi s-a propus să fac parte din proiectul “Bună inima să-ți fIE!”, inițiat de “Ie Națională”. M-am regasit în produsele lor superbe, eu însămi fiind o frecventă purtătoare – și nu numai în emisiuni –  a tinutelor de inspirație folclorică. Și…uite-așa, sper că am devenit un bun influencer in acest domeniu. Mă bucur mult când primesc întrebări, legate de acest proiect și sunt încântată cand mi se cer deja sfaturi, apropo de o ținută sau alta. 

Bunăoară, unul din mesajele primite chiar în această dimineață venea din Emirate, de la o româncuță stabilită de ani buni la Dubai. Mă ruga să-i recomand o ie în culori cât mai deschise, pe care sa o poarte la evenimentele cu iz românesc, la care uneori mai participă. 

M-am gandit să i-o propun pe cea de mai jos.


Bluza tip ie pe care o port astazi este din pânză topită , brodata computerizat cu fir de mătase alb și lila. De menționat că aceste doua culori apareau, în combinație cu ale culori pastelate, pe iile fetelor sau a tinerelor căsătorite. De fapt , în folclor se și spune că femeile care aleg să poarte iile cu broderie alba sunt caracterizate de optimism, bunătate și blândețe. 

Încă o precizare…să-i zicem “tehnică” :  șnurul din jurul gâtului este reglabil, deci îmi  pot face ia mai mult sau mai puțin decoltată, în funcție de cerințe. 

Broderia aduce in prim plan două modele tradiționale : Ajur Pălărioara ( motivul mic, de culoare mov) și Șarpele. Acesta din urmă este simbolizat de o linie vie, imprevizibilă, exact asa cum este, de fapt, și viața noastră. 

…nu-i așa ca v-am convins și de data asta? Sunt un bun influencer, adică! 😉

Campanie susținută de IE NAȚIONALĂ : Magazin online de ținute tradiționale

Etichete