banner marshal garden
Femei de 10

8 reguli pentru femeile de 40 de ani care vor să fie sănătoase tun și să aibă succes maxim

Un fir cărunt nu înseamnă nimic! Vă simțiți la fel de minunat ca și până acum , sunteți gata să răsturnați munții la serviciu și să cutreierați aceiași munți si în vacanțele voastre. Aveți 40 de ani – este o vârstă minunată! Dar felul în care vor arăta următorii voștri 10 ani depinde în mare măsură de obiceiurile corecte pe care este cazul să vi le dezvoltați încă de pe acum.

1.Micul dejun este un „must”

Cu timpul, metabolismul nostru se încetinește: aproximativ cu câte 2 % la fiecare 10 ani. Alimentația de la inceputul zilei favorizează digestia. Cercetările de diferite tipuri au relevat următoarele: femeile care consumă micul dejun, slăbesc, la nevoie, mult mai repede decât cele care evită carbohidrații și sar peste prima masă a zilei. Cele din urmă se îngrașă rapid la loc, iar cele care obișnuiesc să servească micul dejun își păstrează mai mult timp silueta.

2. Exercițiile fizice.

Măcar 30 de minute de sport pe zi și deja metabolismul vostru se va accelera considerabil! Nu este obligatoriu să dați fuga și să vă faceți abonament la sală : simplele genoflexiuni și exercițiile pentru abdomen vă vor întări musculatura și vor evita traumele neplăcute, al căror risc crește odată cu timpul.

3. Mai mult calciu și vitamina D

O cantitate suficientă de calciu și vitamina D este o condiție esențială a unui sistem osos fără probleme. Le poți obține pe cale naturală, din alimente precum : lapte și somon. Medicii le recomandă femeilor care au împlinit 40 de ani să consume zilnic 1000 mg de calciu și 800 unitați de vitamina E. Dacă e necesar, cumpărați de la farmacie aceste vitamine.

4. Echilibrarea stresului

Căderile la serviciu, problemele din familie – indiferent de cauzele care provoacă stresul, este important de știut că toate acestea pot atrage schimbări negative în organismul vostru. O tensiune crescută, o scădere a libido-ului, probleme cu inima – toate acestea accelerează fenomenul îmbătrânirii. Pentru păstrarea unui ritm cardiac sănătos, încercați să faceți exerciții de respirație- inspirați, pe durata a patru bătăi de inimă, expirați – pe durata a 8. Faceți acest lucru minim de două ori pe zi sau ori de câte ori traversați o situație tensionată. Exercițiile de mai sus activează nervul care leagă creierul de bazin, relaxând inima, mușchii și vasele de sânge.

5. Proteinele, ca remediu pentru stările proaste

Dacă starea ta de spirit este la pământ, încercați să măriți cantitatea de proteine consumată. Sursele principale de proteine sunt, spre exemplu, pestele și ouăle. Iar dacă până acum n-ați încercat niciodată salata cu quinoa și brânză, a venit momentul! Aminoaicizii ridică nivelul neuromediatorilor din creier, care , la rândul lor, ne ajută să ne luptăm cu depresia, dar și cu memoria proastă. Nu uitați de carbohidrați, ei concură la sinteza serotoninei, care, vă reamintim, este hormonul fericirii.

6. Experimentați!

Îòäûõ íà ëóãóIntroduceți elemente noi în comunicarea cu soțul dvs. Și nu neaparat numai în dormitor! Amintiți-vă că la începutul relației voastre nu aveați niciun fel de probleme cu dorința. Acum este momentul să recreați acea atmosferă minunată de la început. Inscrieți-vă la cursuri de dans, faceți împreună o vizită la sex-shop, faceți ceva mai mult decât activitățile de rutină și veți vedea că relația va începe să funcționeze din nou!

7. Întâlniți-vă cu prietenii!

Convingeți-vă căprieteniile voastre nu se limitează la cele de pe Facebook. Întâlnirile cu prietenii relaxează și sunt un remediu excelent împotriva stresului.Iar o viață socială activă scade riscurile de apariție a diabetului, a bolilor coronariene și a infarcturilor.

8.Mergeți regulat la controalele medicale.img_3042

Vârsta de 40 de ani reprezintă momentul de la care controlul periodic al stării de sănătate devine cu adevărat important. Includeți în agenda voastră vizite obligatorii la oftalmolog, cardiolog, endocrinolog. Obligatorii sunt controlul ginecologic și mamografia. 40 de ani reprezintă o vârstă superbă, nu e cazul s-o distrugeți prin neglijența voastră!

Sursa: goodhousekeeping.co.uk

Surse foto: missbagira.ru, reallifeweddingplanning.com, maxcoach.ru,kinoisk.ru, deswork.net,receptorum.info

Femei de 10 pe Facebook