Frumusețe

Vă e lene să mergeți la sală? Iată cum puteți scăpa și altfel de grăsimea de pe burtică!  

 

Exasperantă este pentru noi, femeile, grăsimea de pe burtă, nu-i așa? Mai ales pentru cele certate cu sportul și care refuză ( sau pur și simplu nu au timp) sa meargă la sală! Dar iată că specialiștii ne liniștesc : putem scăpa de “povara” nedorită și fără a merge neapărat la sală. Am  adunat laolaltă 10 metode miraculoase, care pun pe fugă grăsimea de pe burticile noastre! Citiți și…aplicați! 

…Ne vedem apoi pe catwalk! 😁

  1. Combinați mâncatul “cu cap” și exercițiile fizice moderate. Veste proastă pentru cele care se înfometează : dacă mancați  prea puțin (sub 1200 de calorii pe zi), hormonii care vă ajută să slăbiți nu vor mai funcționa atât de bine. Așadar, echilibru! 

2. Cortizolul este hormonul stresului, el crește nivelul de grăsime. Așa că, fugiți de stres, relaxați-va cât mai mult! 

3. Eliminați din dieta alimentele care balonează. Ovăzul este plin de fibre, așa că va  ușurează tranzitul intestinal

4. Beți lichide care detoxifiaza: în fiecare dimineață,  un pahar cu apă și zeamă de lămâie este miraculos! 

5. Veste bună : nu ajută să renuntați la mâncarea preferată – nimic nu se pierde, totul se transformă –  puteți să-i dați înainte cu câtex o prăjitură sau înghețată, pt că ,  atunci când îți interzici ceva, nu reușeșți să duci dietă până la capăt.

6. Mâncați alune: nuci, arahide, alune de pădure, migdale, caju, fistic – sugestie : ca  gustări între mese. Ele reduc grăsimea de pe abdomen!

7. Ochii mari la porția din farfurie : poți să mănânci cam tot ce vrei, atât timp cât cantitățile sunt reduse.

8. Proteinele ard grăsimile. Alegeți somon, tofu, ciuperci și curcan, ele te hrănesc, dar și lupta cu kilogramele în plus.

9. Nu vă descurajați : chiar dacă efectele nu se văd rapid, ele vor deveni vizibile curand, dacă nu renunțați la cele de mai sus. Chiar dacă în unele zile e mai greu să țineți dieta, vă puteți echilibra  în următoarea perioada.

10. Chiar dacă inamicul este grăsimea de pe abdomen, faceți zilnic exerciții fizice pentru întreg corpul, căci acestea te ajută să vă întăriți musculatura într-un mod echilibrat. 

Sursa foto: volshebnaya-eda.ru