Diverse

Utilizați timpul vostru înțelept!

În aceaste momente toți își doresc un sentiment de echilibru între muncă și viața personală. Fiind omni-prezente și productive la locul de muncă, de multe ori vine în detrimentul vieții noastre personale și de familie. Adevărul este că, nu există, probabil, suficient timp în a doua zi pentru a fi tot ceea ce ne dorim să fie pentru toată lumea, atât acasă, cât și la locul de muncă. Iată câteva modalități practice pe care le putem folosi înțelept pentru a reduce stresul:

  1. Meditează mai bine decât să amâni
    De multe ori modul în care ne gândim și procesam volumul de muncă nostru poate fi haotic – aceasta poate fi copleșitoare. Meditația prezintă un instrument de mare ajutor pentru minte, corp și emoții. Încercați să începeți fiecare zi cu o meditație de 10-15 minute iar acesta vă va lăsa o senzație relaxare lipsita de anxietate.
  2. qdnurses.com/Faceți o listă cu ce aveti de făcut
    Faceți o listă cu toate sarcinile pe care doriți să le duceti la bun sfârșit în fiecare zi. De asemenea prioritizați aceste sarcini.
  3. Alegeri înțelepte
    Uneori decizia înțeleaptă este de a delega sau externaliza lucruri, și să ne ajutăm cu oameni care au aptitudinile potrivite. Oricât de tentant este, încercați să nu se predea totul! Uneori este bine să îndeplinim sarcini față de care suntem reticenți sau nesiguri, pentru a învăța ceva nou.

    4. Lista de Realizări
    Vă încurajăm să petreceti timp reflectând la realizările voastre. In fiecare zi, puneți realizările dumneavoastră într-o listă. Pe măsură ce faceți acest lucru, rețineți sentimentul de bine, inclusiv pentru lucrurile pe care ați decis să le delegati sau să le externalizati.

    5. Investește timp în bunăstare
    Trebuie să avem grijă de noi, de sentimentele noastre, pe tot parcursul zilei, apelând la meditație. De asemenea, atunci când căutăm ajutor în legătură cu sarcinile noastre. Trebuie să investim în timpul liber pentru scăderea nivelului de stres și a spori sentimentul de realizare.

Sursa: www.femalefirst.co.uk
Foto: qdnurses.com