banner marshal garden
Nutriție

Ce mâncăm după 6 seara?

Un corp de invidiat și mâncare gustoasă sunt 2 noțiuni, imposibil de așezat în aceeași propoziție. Vă prezentăm însă, cu ajutorul colegilor de la BrightSide.Me, o listă cu cele mai hrănitoare, sănătoase și delicioase gustări, care pot fi consumate și după ora 6 seara. Vă vor ajuta să scapați de kilogramele în plus, accelerează pierderea în greutate și restabilește sănătatea în coprul vostru.

porumbPorumb

Porumbul este nu doar foarte sănătos dar și foarte gustos. Ar trebui să îl consumați mai des fiert decât la conservă. Ajută la scăderea colesterolului și previne acumularea de grăsimi. Dacă luați, in timpul zilei, o masă bogată în calorii, vă recomandăm, cu tărie, porumb seara.

 

Nectarine
Deși sunt studii care nu recomandă consumul de nectarine în a doua parte a zilei, nu trebuie să renunțați la fructul vostru favorit. Au o concentrație mare de fibre care ajută la accelerarea metabolismului și previne acumularea de grăsimi în organism.

 

Țelina
Trebuie să vă spunem că țelina este una din acele legume cu 0 calorii, ceea ce o face perfectă pentru masa de seară.

 

 

Napi

Dacă aveți o oarecare reținere vis-a-vis de acest produs, o dată ce ați gustat, cu siguranță îl veți introduce în meniul zilnic. Detoxifică organismul, crește imunitatea și asigură energia necesară activităților zilnice. De asemenea, face parte din categoria produselor dietetice.

Dovleac

Puteți prepara diverse gustări, delicioase și hrănitoare, folosind dovleacul, cum ar fi supă cremă, piure și salate.

 

 

Varza

Absolut toate tipurile de varză sunt o bogată sursă de Vitamina B care este foarte importantă pentru funcționarea organismului. Este un produs dietetic și este o alegere foarte sănătoasă pentru întraga familie.

 

Ciuperci

Ciupercile nu conțin grăsimi și au un conținut scăzut de calorii. Dacă le fierbeți, în loc să le prăjiți într-o cantitate mare de ulei sunt excelente pentru gustarea de seară. Și nu, nu provoacă tulburări digestive. De obicei le servim folosind diverse ingrediente care pot cauza aceste tulburări.

 

Sfecla

Sfecla face parte din categoria produselor de neînlocuit. Reglează grăsimile din organism și previne obezitatea. Nu are importanță dacă o mâncați coaptă, friptă sau rasă. Oricum ați prepara-o, nu își pierde proprietățile.

 

 

Cod

Peștele alb are numeroase beneficii pentru sănătate. Conține vitamine și minerale care ajută la creșterea imunității, reglează funcțiile a numeroase organe.

 

Kiwi

Fructele Kiwi sunt indispensabile pentru cei care vor să scadă în greutate rapid. Reduc grasimile acumulate în organism, ajută digestia și asigură echilibrul apă-sare din organism.

 

Sursa: BrightSide.me

Foto credit: Miramax

Etichete

Femei de 10 pe Facebook