Nutriție

Ați împlinit 40 de ani? Iată ce alimente trebuie să evitați

Portrait of a woman holding a pot of fresh vegetables

Multe femei, odată cu trecea anilor, nu mai sunt atente la ceea ce mănâncă. Copiii le sunt deja mari, unele din ele au deja nepoți, viața și serviciul sunt stabile, în concluzie, sunt realizate. Dar de fapt exact la această vârstă apar numeroasele îmbolnăviri cronice, au loc importante modificări hormonale, se încetinesc schimburile de nutrienți și apar kilogramele în exces , chiar și în cazul acelor femei care au fost toată viața suple.

După 40 de ani, pielea își schimbă structura, se deshidratează, apar ridurile, apar problemele cu intestinul gros și, în general, problemele de digestie. De aceea este foarte important să ne ajustăm alimentația în direcția corectă, altminteri vom avea și probleme de sănătate, și de greutate.

Așadar, care este alimentația corectă a femeii peste 40 de ani?

Odată cu vârsta, trebuie scăzut consumul de carne, întrucât asimilarea acesteia se face mai anevoios. De aceea, trebuie incluse în alimentație brânza de vaci, cașcavalul și ciupercile. Dacă vă este totuși greu să renunțați la carne, alegeți o carne fără grăsime prea multă, spre exemplu carne de iepure sau de pasăre.
Beți apă imediat ce vă treziți din somn, precum și între mese. Cafeaua este permisă, dar nu mai des de o dată pe zi.
Eliminați băuturile dulci și acidulate, mâncărurile de tip fast food și produsele de panificație și patiserie.

Dacă nu reușiți să eliminați dintr-o dată hrana nesănătoasă, făceți-o treptat, eliminând în fiecare săptămână cate un astfel de produs nesănătos. Dieteticienii recomandă un șiretlic : dacă vă este foarte poftă, mâncați un astfel de produs nesănătos în prima parte a zilei. Dar trebuie să-l mâncați obligatoriu în asociere cu un alt produs, bogat în fibre. Spre exemplu, mâncați un măr caramelizat, sau o felie de pâine integrală cu un strat subțire de dulceață.

Luați aminte la susan. El conține fitoesteogeni – analogi hormonilor feminini. Aceste semințe ajută la reglarea metabolismului și la scăderea nivelului colesterolului. Insă nu depășiți trei lingurițe pe zi.

Family Eating Meal Together In Kitchen

Renunțați la alcool, daca vreți să fiți suplă și dacă vreți ca sistemul digestiv să funcționeze ca un ceas elvețian. De sărbători vă puteți permite un pahar de vin roșu sec.

Peștele oceanic gras – este unul din produsele cele mai recomandate femeilor de peste 40 de ani. Grăsimile conținute de acesta asigură protecția vaselor de sânge, îmbunătățesc memoria, iar părul și pielea capătă strălucire.

Străduiți-vă să mâncați porții mici , la fiecare 2-3 ore. Nu veți apuca să vi se facă foame și vă veți accelera metabolismul. La început nu o să fie prea ușor, mai ales dacă v-ați obișnuit să nu mâncați toată ziua, iar seara să vă năpustiți asupra frigiderului. Dar curând vă veți obișnui.

Urmați aceste reguli simple, indiferent de vârsta voastră, și vă veți simți mereu tinere și sănătoase. Nu veți simți niciodată greutate în abdomen și nu veți avea niciodată probleme cu kilogramele în exces. Încercați, nu e greu deloc!

Sursa: econet.ru

Surse foto: avielstankevitch.com, psychologies.ru, medvoice.ru, paidagogos.com, miss-tramell.livejournal.com

Uscatoare rufe