banner marshal garden
Femei de 10

Iată cum poți arăta fabulos după 50 de ani!

Vârsta de 50 de ani nu a fost niciodată prea populară. Tocmai de aceea îți  prezentăm câteva trucuri pentru a te bucura mai mult de această etapă. Linda Evangelista, Liz Hurley sau Sandra Bullock au trecut deja pragul celor 50 de ani. La fel și Monica Bellucci. Chiar dacă nu ai bugetul de la Hollywood, iată cum poți arăta minunat când cifra din buletin începe cu 5…

          Îngrijirea tenului

  1. gettyImagesForma feței se schimbă o dată cu înaintarea în vârstă. Tocmai de accea machiajul trebuie adaptat vârstei. ”Smokey eyes” și un ruj deschis la culoare sunt alegerea ideală pentru această vârstă. Alege culori mate, în nuanțe neutre și evită culorile reci sau strălucitoare.
  2.  Pe măsură ce nivelul de estrogen scade, multe femei se plâng de apariția mustății. Cea mai bună soluție este folosirea epilatoarelor faciale.
  3. Hidratare, hidratare, hidratare. Pielea uscată duce la îmbătrânire prematură. Folosește zilnic cremă de față.
  4. Investește bani într-o pernă de mătase pentru a evita să ai fața plină de urme când te trezești dimineața.
  5. La 50 de ani nu vei arăta ca la 30 de ani nici dacă apelezi la chirurgia plastică. Așa că folosește-le cu măsură. O soluție mai puțin invazivă o reprezintă peeling-ul chimic.
  6. Buza superioară își pierde din volum  dată cu înaintarea în vârstă. Folosește un creion de buze în nuanțe neutre pentru a corecta forma.
  7. Albirea dinților întinerește. Apelează la un stomatolog pentru a obține un astfel de efect. Metodele populare de acasă nu funcționează.
  8. Madonna, 59 ani, dovedește că oricât de bine arăți la corp, mâine îți trădează întotdeauna vârsta. Așadar, nu le neglija! Hidratează-le și îngrijește-ți unghiile. Forma ovală este cea mai potrivită vârstei.
  9. Nu uita de sprâncene. Obține forma perfectă apelând la machiajul natural; nu te lăsa tentată de tatuarea lor.
  10. Un fard de obraz, cu efect bronzant face minuni. Alege o nunanță cu două tonuri mai închisă decât tenul tău și exfoliază bine înainte de a îl aplica.

          Îngrijirea părului  

  1. helen mirrenPărul alb are un aspect uscat. Folosește un balsam hidratant pentru mai mult volum, precum actrița Helen Mirren (72 ani).
  2. Părul scurt nu întinerește întotdeauna. Dacă părul lung este în bună stare, nu ai niciun motiv să îl tăi. Vezi exemplul lui Julianne Moore.
  3. Lungimea medie se potrivește cel mai bine acestei vârste.
  4. Dacă alegi să te vopsești, opteză pentru nuanțe blonde.

          Garderoba

  1. Faptul că ai 50 de ani nu înseamnă că ești invizibilă. Alege haine pentru a-ți face simțită prezența, dar fără să dai motive de bârfă.
  2. Evită hainele mulate. Păstrează-le pentru orele de yoga.
  3. Modele clasice sunt cea mai inspirată alegere.
  4. Chiar dacă ai câteva kilograme în plus, nu purta haine largi. Te vor face și mai grasă.
  5. Alege haine în nuanțe neutre. Dacă totuși preferi culorile închise, optează măcar pentru albastru marin sau combinații de alb-negru.
  6. Nu ești prea bătrână să porți fuste scurte, dar ai grijă cum le asortezi. Nu renunța nici la blugi. Aceștia nu au vârstă și se potrivesc indiferent de formă sau măsură.
  7. Lasă decolteul la vedere. Evită bluzele pe gât și alege decolteul oval sau în formă de V.

           Sănătate

  1. Ochii sunt un indicator al stării de sănătate, de la hipertensiune la glaucom. Chiar dacă nu ai purtat ochelari niciodată, un control oftalmologic este absolut necesar, în special după menopauză.
  2. Nu ignora problemele legate de colesterol și presiunea sângelui.
  3. Alege încălțămintea ortopedică pentru a-ți proteja spatele.

          Sport

  1. Madonna     Chiar dacă nu ai făcut sport toată viața, acum este momentul să începi yoga sau pilates. Nu pentru a slăbi ci pentru tonifiere și protecție împotriva osteoporozei.
  2. Evită dietele extreme. Ai grijă, în special, la carbohidrați și zahăr.
  3. Dormi cel puțin 8 ore/noapte. Corpul interpretează lipsa somnului ca stres ceea ce conduce la scăderea imunității. Astfel te expui riscului de îmbolnăvire.
  4. Fă exerciții de respirație. Trage adânc aer în piept. Te ajută să scapi de anxietate, reduce presiunea sângelui și instalează starea de bine.
  5. Hrănește-ți corpul sănătos. Consumă pește, ulei de măsline, legume verzi.

Sursa: mirror.co.uk
Foto: GettyImages, AKM-GSI, REX

Femei de 10 pe Facebook