Nutriție

Hei, voi cele ce vreți să slăbiți cu orice preț! Iată lista alimentelor sănătoase și care ne taie senzația de foame!

 

Una din edițiile recente ale publicației The Daily Mail a găzduit lista de alimente care potolesc foamea, pe care celebrul dietetician britanic Sarah Flower a elaborat-o în urma bogatei sale experiențe profesionale.
Pentru majoritatea dintre noi, ideea de dietă este legată obligatoriu de o permanentă senzație de foame, fiind asociată cu privațiuni și suferinți. Este primul motiv al eșecului oricărei diete.
Există însă un șir de alimente sănătoase și hrănitoare care, consumate în cantități rezonabile, reușesc să ne potolească foamea fără să atenteze la silueta noastră. Sarah subliniază ideea că produsele cu un conținut scăzut de grăsimi pe care unii dintre oameni le folosesc ca și gustări între mese, nu fac decât să ne ațâțe pofta de mâncare, iar unele din ele, cum ar fi iaurturile cu fructe, nu vor conduce niciodată la scăderea în greutate, conținând zahăr.
De asemenea, celebrul dietetician a atins problema mâncatului în exces. De cele mai multe ori, acesta apare atunci când, în timp ce mâncăm, mai facem și altceva și nu ne concentrăm asupra mesei. “Nu mai mâncați în fața televizorului! Mâncați la masă, mâncați încet, mestecați bine . Atunci veți mânca mai puțin, iar senzația de sațietate va veni mai repede”.

Așadar, iată lista alimentelor ce potolesc foamea:

Ouăle
Uitați mic dejunurile uscate, repuneți în drepturi omleta. Un ou conține 16% din necesarul zilnic de proteine și are o serie intreagă de compuși sănătoși. Mâncând o omletă, nu vă va mai fi foame până la prânz.

Grăsimile
Gata cu alimentele degresate! Hrăniți-vă cu grăsimi sănătoase! Vă vor ajuta să vă simțiți sătule laptele gras, smântâna sau brânza de vaci, toate însă în cantități rezonabile.

Avocado
Avocado conține grăsimi sănătoase și o serie întreagă de substanțe nutritive. Tăiați-vă câteva bucățele de avocado în salată sau mâncați dimineața, alături de un ou. Nu veți mai simți senzația de foame.

Mărul
Un măr dulce este gustarea perfectă. Nu numai că păcălește foamea, dar are și un efect benefic asupra organismului.

Migdalele
O grămăjoară de migdale este perfectă pentru a înlătura senzația de foame. Conține peste 15 elemente hrănitoare și poate servi drept gustare între mese.

Carnea slabă și peștele
Ideale, pentru a ne sătura,fară să ne îngrașe.

Ceaiul verde
Este recomandabil pentru toți cei ce vor să slăbească. In plus, intărește imunitatea, normalizează funcționarea sistemului nervos, ajută la stres și depresie, imbunătățește funcționarea inimii, conferă elasticitate vaselor de sânge, ameliorează somnul.

Fasolea boabe

Este o excelenta sursă de proteine. Digestia acesteia durând multă vreme, senzația de foame nu va apărea prea repede.

Varza murată
Este un prebiotic care are un acțiune benefică asupra tractului digestiv. Ea taie pofta de mâncare exagerată și este un supliment fericit pentru mesele de prânz și cină.

Ciocolata neagră
Dacă aveți o obsesie pentru dulce, această problemă o vor rezolva câteva pătrățele de ciocolată neagră, cu conținut de cacao obligatoriu peste 75 la sută. Ele vor stimula producția de endorfine și vor înlătura dorința de a mânca un desert.

 

Femei de 10 pe Facebook