Sănătate

Cum să te lași de fumat și să nu te îngrași?

Poate o să vă mirați, dar unul din motivele pentru care unele persoane refuză sa se lase de fumat, este …ca să nu se îngrașe! Deci, nici măcar groaza de a nu se îmbolnăvi de cancer nu este la fel de puternică, precum amenințarea kilogramelor în plus!
În cele ce urmeaza, vom analiza acest paradox și vă vom da niște sfaturi avizate, care vă vor ajuta să scăpați de această obsesie.

Ea este legată de faptul că, de regulă, fumătorii sunt persoane uscățive. De aceea, în subconștient s-a format această conexiune : sunt slabă, pentru că fumez. Imediat ce mă voi lăsa, sigur mă voi îngrășa.

Lucrurile nu stau nici pe departe așa.
Fumătorul nu este o persoană cu siluetă, ci una chinuită de consumul de nicotină, o persoană suferindă. Trecând de 40 de ani, ea realizează că incepe oricum să depună kilograme. De unde rezultă că fumatul nu are nicio legătură cu asta. Deci, a te lăsa de fumat fără să te îngrași, e un lucru cât se poate de natural

Iată câteva elemente care te vor ajuta să-ți controlezi greutatea și s-o ții în frâu:

1.Nicotina scade pofta de mâncare. E posibil ca, după ce vă lăsați de fumat, să aveți o poftă de mâncare nebună, dar care nu va corespunde nevoilor reale ale organismului. Așa că pofta de mâncare trebuie ținută sub control! După câteva zile vă asigurăm că ea se va domoli!

2.Nicotina este un doping eficient care, printre altele este responsabil cu alimentarea organismului cu hormonul care guvernează starea de plăcere. Lăsăndu-vă de fumat, veți simți nevoia să vă procurați altfel plăcerea și bucuria și…veți da iama în frigider! Găsiți-vă niște preocupari interesante, care să vă capaciteze întreaga atenție.

3. Un pachet de țigări contribuie, într-adevăr, la arderea unei cantitați de calorii. Însă același efect îl puteți obține și după vreo 10 genoflexiuni sau după vreo 5 minute de dans.

Iată și câteva reguli, pentru acelea dintre voi care vreți să vă păstrați silueta și după ce vă lăsați de fumat :

1.Aveți răbdare cu voi! Nu puteți apela la o dietă crâncenă chiar din prima zi după ce v-ați lăsat de fumat.
2. Revizuiți-vă riguros rația zilnică de mâncare. Grăsimile și dulciurile sunt otravă. Mâncați legume și fructe proaspete, carne fiartă sau înabușită, pește, ouă și lapte. Puteți avea un meniu variat, nu trebuie decât să aveți dorință.
3. Fixați-vă un termen : 2 ani, iată perioada pentru ca organismul vostru să revină la starea de dinainte de a vă fi apucat de fumat. Nu așteptați rezultate rapide, nu vă speriați de fluctuațiile în greutate, nu vă culpabilizați doar pentru o bomboană mâncată în plus! Mai bine făceți-vă un obicei din a vă plimba regulat , de a face oleacă de sport, de a vă controla dieta și…lucrurile se vor rezolva de la sine!

 

Sursa : ladyadvice.ru

 

 

 

 

 

Femei de 10 pe Facebook